Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ

ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ.
Η ΕΒΛΕΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Η ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ ΞΕΝΑΓΟ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ..
"ΕΓΩ" ΣΑΝ ΤΑΞ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ

ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΩΡΙΜΑΖΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ
"ΕΓΩ "ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΙΕΣ,ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΣΕΣ,ΗΣΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΑΔΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
"ΕΓΩ "ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΣΕΒΑΣΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ,ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΕ Ο ΚΑΘΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΥΡΙΤΑΝΟΣ.ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΕΖΗΣΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΝΟΣΤΑΛΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΖΗΣΑΝ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ
"ΕΓΩ "ΣΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ

ΣΤΙΣ ΤΥΧΟΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΑΝΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΜΦΑΤΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΕΜΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ
"ΑΥΤΗ" ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΨΗΣΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ...

15 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλημέρα.Είδες τι όμορφα που είναι εδώ!!!
Ομως σα σε ΧΑΟΣ διαβάζω μια κριτική, για το χειρόγραφο του Παντελή που δεν έχω διαβάσει,και μου είναι δύσκολο να συλλάβω τα πλήρη νοήματα των παραθέσεων σου.
Που θα παει όμως ,δεν θα βάλουμε τάξη στο σύμπαν!!!Τότε θα γίνουν όλα κατανοητά.
Σε φιλώ.

Κωνσταντινιά είπε...

Καλορίζικο το καινούριο σου σπιτικό.
Για χάος το βρίσκω αρκετά συμμαζεμένο. Χάος με τάξη που θέλει και ο Επίκουρος;
Πάντως έχει δίκιο ο Βαγγέλης, αν αυτός ο Παντελής δεν απαιτεί πνευματικά δικαιώματα, βάλε ένα μικρό απόσπασμα να έχουμε μια ιδέα!

Εν αναμονή για περισσότερο χάος!!

ΤΕΡΑΣ είπε...

Για ότι αποφασίσεις καλό και άγιο είναι.Έτσι είναι η ζωή. Κάθε μέρα και νέο σκηνικό. Και μεις πρέπει να την παίρνουμε όπως έρχεται σαν να μην συνέβη τίποτε. Στην αντίθετη περίπτωση εκτός από την ψυχή μας θα χάσουμε και την ικανότητα να υποκριθούμε πως δεν μας πείραξε η τρικλοποδιά που μας έβαλε. Κατευώδιο λοιπόν, ένα φιλί στα μάτια και σου εύχομαι από καρδιάς ότι επιθυμείς.

CHAOS είπε...

Τέρας , μ' άρεσε που διάλεξες τα μάτια μου για το φιλί,αλλά να ξέρεις ,ενω πάντα τα κρατάω ανοιχτά ,έμαθα κάπου κάπου να τα κλείνω.

CHAOS είπε...

Κωνσταντινιά , υπομονή σύντομα όλα θα πάρουν τον δρόμο τους και θα καθαρίσει το τοπίο.
Στο κόσμο του Παντελή θα μπείτε όπως ο Γκαρντνερ στον κόσμο της Σοφίας.

Κωνσταντινιά είπε...

Μ' έκανες να ξαναπιάσω στα χέρια μου το βιβλίο.
Δεν μπορώ ν' αντισταθώ στον πειρασμό και να μη σου γράψω την αφιέρωση του Γκαρντνερ.

Όποιος την ιστορία του την ίδια δεν ξέρει,
το πως και το γιατί εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια,
στης αμάθειας το σκοτάδι μένει
και ζει μονάχα απ' τη μια στην άλλη μέρα.

Γκαίτε

CHAOS είπε...

Κωνσταντινια αυτο που γραφω για την επομενη συναντηση αρχιζει με..
δεν αρκει να αποκτησεις γνωσεις,πρεπει να βρεις τον σωστο τροπο να τις εμφανιζεις-ΓΚΑΙΤΕ-
και κατι με ρωτησες εχθες γιατι στην ομαδα..δεν θελω να χρησιμοποιω τον εγκεφαλο μου σαν αποθηκη αχρηστων αλλα σαν μια μπιζουτιερα με πολυτιμα κοσμηματα κι αυτος να τα χειριζεται οταν θα δινει εντολες που θα ρυθμιζουν την πνευματικη και σωματικη μου υγεια-CHAOS-

CHAOS είπε...

epikure μου
ενα απο ολα τα κακα που μου εχουν συμβει τα τελευταια χρονια ειναι οτι εχασα και ενα απο τα μεγαλυτερα εμφυτα προσοντα που ειχα την ανεση.εχθες με κανατε να την ξαναβρω
φιλια στην επικουρινα και το επικουρακι

Κωνσταντινιά είπε...

Καλό μου Χάος
σε γνωρίζω λίγο μα νομίζω πως σε ξέρω πολύ.
Ένας θησαυρός είσαι, είναι σίγουρο πως το ίδιο είναι και οι σκέψεις σου.
Το πώς τις εμφανίζεις μένει ακόμη να το μάθω... όταν με το καλό αποφασίσω να γίνω τακτικό μέλος στην ομάδα σας.
Αυτό που ξέρω στα σίγουρα είναι πως δεν γνωρίζω άλλον άνθρωπο με τόσες και τέτοιες εμπειρίες, με τόσους και τέτοιους σπάνιους φίλους.

Υ.Γ.Ξέρω ένα μυστικό για καλή υγεία....μα...θα στο πω από κοντά!!

CHAOS είπε...

κωνσταντινια μηπως αν μονο μου το πεις και δεν μου το δειξεις δεν μπορεσω να το εμπεδωσω...
που εισαι ξεδελφε..
οσο για την καλη εμφανιση των σκεψεων ειμαι σε προσπαθεια..και θελω να παραμεινω..η καθε ειδους πληροτητα με τελματωνειπχ αισθανομαι οτι συναισθηματικα πληρωθηκα και τι καταλαβα αφου συγχρονως την πληρωσα..να μην ξεχνας οτι οτι γραφω ειναι για να τα ακουω κι εγω..τα φιλια απο κοντα

CHAOS είπε...

ΣΤΙΣ 13ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΣ RENDEZ VOUS ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΞ ΠΟΣΟ ΓΙΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΥΓΝΟΜΩΝΩ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Για να σου δείξω πόσο χαίρομαι για αυτό που είσαι , σου φέρνω μαρμελάδα δαμασκηνο. Έτσι για να λειαίνουμε τις γωνίες της ζωής μας.
Σε φιλώ.

Κωνσταντινιά είπε...

Καλησπέρα,
ευχαριστώ για την πρόσκληση!
Ανυπομονώ να σε δω, να μάθω τι και πώς αισθάνεσαι,(ξέρω πόσο!) να μάθω για τον Μαρξ,να σου ανταποδώσω ευγνωμοσύνη και να σου πω για μια "καταπληκτική" ταινία που είδα χθες!

τα φιλιά δια ζώσης

CHAOS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΤΟ 13 ΣΧΟΛΙΟ..ΓΟΥΡΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..ΕΣΠΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ..
ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΠΛΗΞΩ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ..
Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ Π......ΝΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΕ ΠΑΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ...
ΣΤΙΣ 13 ΛΟΙΠΟΝ
ΦΙΛΙΑ

Κωνσταντινιά είπε...

θέλω να σου πω πως η βραδιά χθες ήταν καταπληκτική, εσύ φυσικά δεν παιζόσουν και το ήξερες,( είδες τι κάνουν οι άλλες διαστάσεις;)
Είχες δίκιο μάθαμε λίγα για τα πολύτιμα σου, είμαι σίγουρη ότι η μπιζουτιέρα σου κρύβει και άλλα, θα τα μάθω με το χρόνο, όπως και το βιτριολικό σου χιούμορ.

Το μόνο κακό είναι πως θα χάσω το τίτλο της quest star! Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή!